MAMA ZU (BERSAMA DENGAN EMAK ANGKAT AKU MAMA ZU)

Kak Zizah mengemaskan pinggan mangkuk dan membawa ke dapur.Anaknya sudah nyenyak tidur.Mak Angkat aku,iaitu Mama Zu pulak sedang duduk berlunjur di depan pintu rumah sambil menarik nafas lega dan melihat ke arah laut.Aku pulak sedang menjuntaikan kaki aku dari lantai jeti di depan pintu rumah.Angin laut berhembus.Mama Zu diam sebentar melayan fikirannya sambil memandang ke ombak yang menghiasi dada laut.

“Mari duduk kat Mama Zu ni,Man…!!!”ajak Mama Zu yang menyandarkan tubuhnya ke dinding rumah sambil menjulurkan kakinya di atas jeti depan rumah.Tiada orang yang lalu di kawasan itu sebab rumah itu adalah rumah penghujung.

“Baik,Mama…!!!”sahut aku dan terus bangun dan duduk sebelah Mama Zu.

Malam semakin merangkak.Kak Zizah tidak timbul-timbul selepas makan malam itu.Mungkin dia keletihan agaknya.Mama Zu dan aku,duduk sebelah-menyebelah memandang ke laut dan mendengar deburan ombak.

“Apa yang kau fikirkan tu,Man…???”tanya Mama Zu sambil tersenyum pada aku.Aku teus memandang ke depan dan ekor mata aku melirik melihat Mama Zu tersenyum manis.

“Takde apa-apa,Mama Zu…!!!Man hanya melihat laut dan rezeki yang ada di dalamnya…!!!”jawab aku pada Mama Zu dengan bersahaja.

“Ini kehidupan Mama Zu,Man…!!!Adawaktunya takut,khuatir suami pergi ke laut menangkap ikan…!!!Adawaktunya bongeng,bosan dan sendirian sebab suami jugak pergi ke laut menangkap ikan…Tapi sudah lama-lama,tak kisah…!!!Bosan tu yang buat Mama resah,Man…!!!”kata Mama Zu sambil mengosok kakinya yang putih melepak dengan betisnya bunting padi.Jari kaki dan tangannya kecil dan pendek.Hidung aku terbau aroma tubuh Mama Zu yang sangat menyenangkan.Mama Zu pun terus meletakkan telapak tangannya ke peha aku yang bogel.Mama Zu melihat lekuk dan bentuk batang kote aku dari luar seluar aku.Perlahan-lahan Mama Zu mengusap peha aku yang menyetir sensasi terus ke batang kote aku.Aku pun terus menutup mata aku sambil menyandarkan kepala aku ke dinding.Aku terus membiarkan tangan Mama Zu meraba-raba peha aku dan kemudian menyentuh batang kote aku dari luar seluar aku.

Sentuhan itu telah membuatkan dada aku berdebar-debar.Kini Mama Zu sudah memegang batang kote aku dengan kedua-dua belah tangannya dari luar seluar aku.Mama Zu pun terus membelai dan mengocok perlahan dan aku pun mula mendesah.Aku pulak terus melondehkan kemban kain batik Mama Zu.Aku pun terus membukak mata aku dan melihat sepasang kedua-dua tetek Mama Zu yang segar dengan puting berwarna hitam kecil,lalu aku pun terus menyonyotnya.Mama Zu terus menarik nafas dan menutup matanya.

“Uuuuu,Man…Apa ni,Man…???Panjang dan besarnya batang kote Man ni,Sayang…!!!Mama nak tengoknya sebelum ni la,Sayang…!!!”kata Mama Zu pada aku,lalu Mama Zu pun terus mengeluarkan batang kote aku dari celah seluar dalam aku.

“Wahhh…!!!Besarnya la,Sayang…!!!”kata Mama Zu pada aku.

“Kedua-dua tetek Mama Zu jugak besar dan cantik,masih keras dan tegang lagi…!!!”kata aku sambil meramas kedua-dua tetek Mama Zu.Mama Zu pun terus mengerang.Dalam pada angan tu,aku sudah menyelakkan kemban kain batik Mama Zu dan memegang lubang cipap tembam Mama Zu tu.Aku pun terus menguakkan bibir lubang cipap Mama Zu tu dengan jari-jemari aku dan lubang cipap Mama Zu tu sudah terasa basah,lalu aku pun terus menjolok jari aku ke dalam lubang cipap Mama Zu tu.Mama Zu tersenak dan mengalihkan bontot tonggeknya, kemudiannya Mama Zu pun terus memandang semula ke muka aku lalu mengucup bibir aku.Aku pun terus menyambut dan mengulum sambil bermain dengan lidah Mama Zu.

Mama Zu kemudiannya terus melepaskan pegangan di batang kote aku.Mama Zu pun kemudiannya terus membetulkan kemban kain batiknya,lalu bangun dan tangan aku terus ditariknya.

“Jom masuk ke bilik tidur Mama,Sayang…!!!”Mama Zu mengajak aku.

Aku pun terus bangun dan mengikut Mama Zu tanpa berkata apa-apa.Mama Zu pun terus mengunci pintu depan.Dalam bilik tidur Mama Zu,lampu bilik tidak dipasang.Tingkap terbukak dengan luas dan angin laut menyerbu deras mendatangkan kediginan.Daun pintu bilik ditolak.Ada sebuah almari pakaian.Ada jugak sebuah meja bercermin,meja solek Mama Zu la tu.Sebuah kerusi sedangkan tilam di atas lantai beralaskan cadar warna merah muda.Bantal dan bantal peluk.Lampu tidak dihidupkan,hanya mengharapkan sinaran bulan.

Mama Zu kemudiannya terus melurutkan seluar aku dan terus menaikkan t-shirt aku dan terus membukakkannya melalui tangan aku mendepang ke atas.Lantas Mama Zu pun terus membukakkan kemban kain batiknya dan terlihatlah oleh mata aku akan tubuh bogel Mama Zu yang dipanah cahaya bulan.Kedua-dua tetek Mama Zu memang besar,perutnya yang sedikit buncit dan lubang cipapnya merimbun dengan bulu yang lebat kehitaman.Peha yang putih dan tembam,kakinya yang berbunting padi.Aku pun kemudiannya terus merangkul Mama Zu dan melumati bibir wanita tu.Mama Zu pun terus memegang batang kote aku sambil mengocok dan membelainya manja.Batang kote aku sudah menegang,mengeras,kuat dan panjang.Kami berdua pun kemudiannya terus saling berkucupan dan bertukar air liur dan saling jugak mengulum lidah antara satu sama lain.Aku jugak turut meramas-ramas kedua-dua tetek Mama ZU yang kini sudah mengerang.Lantas aku pun terus membaringkan Mama Zu di atas tilam di bilik tidur Mama Zu tu.

Mama Zu pun kemudiannya terus terlentang dan terus membukakkan kedua-dua belah kakinya.Aku pun terus menindih Mama Zu dan aku terus mengacah-acahkan batang kote aku ke lubang cipap Mama Zu.Aku pun kemudiannya terus memulakan permainan lidah aku di tengkok dan cuping telinga Mama Zu sambil puting susu Mama Zu digentel dan kedua-dua tetek Mama Zu aku ramas.Mama Zu terus mengerang dan menjerit halus.Dia merintih.

“Mama sangat rindukan batang kote ni,Sayang…!!!Bapak angkat kau tu sudah tak boleh nak main seks dengan Mama lagi,Sayang…!!!Lama sebenarnya Mama sangat inginkan batang kote Sayang ni tapi…Issshh…!!!Tapi Man punya batang kote besar sungguh la,Sayang…!!!”kata Mama Zu sambil memegang keras dan meramas-ramas kepala batang kote aku.Aku pun kemudiannya mula menjilat kedua-dua tetek Mama ZU,menjilat di pangkal kedua-dua tetek dan bawah kedua-dua tetek Mama Zu tu.Mama Zu pun kemudiannya terus mengeliat dan meracau-racau.Aku pun dengan pantas terus melekapkan muka aku ke lubang cipap Mama Zu.Di situ aku mula menjilat biji kelentit,menjilat alur lubang cipap dan melidahkan lubang cipap Mama Zu.Lama jugak aku bermukim di situ dengan lidah dan mulut aku.Menjilat,menghisap,menyedut dan memakan lubang cipap dengan Mama Zu semahu-mahunya.

“Uuurrrggghhh…Aaarrrggghhh…Mama geliii…!!! Mama kegelian,Sayanggggg…!!!”jeritan Mama Zu membiarkan lubang cipapnya dijilat dan disedut oleh aku.Mama Zu turut jugak menghenjutkan bontot tonggeknya ketika menerima lidah aku di dalam lubang cipapnya.

“Masukkan batang kote Man tu kat dalam lubang cipap Mama ni cepat,Sayanggg…!!!Mama dah tak tahan sangat rasanya sekarang ni,Sayanggg…!!! Mama Zu nak sangat,Sayanggg…!!!”desah Mama Zu pada aku.

Mendengarkan desahan Mama Zu tu,aku pun terus menyediakan kedudukan untuk melakukan penetrasi batang kote aku ke dalam lubang cipap Mama Zu.Kemudiannya aku pun terus memegang batang kote aku yang dah keras besar dan panjang itu,lalu aku pun terus merodok ke dalam lubang cipap Mama Zu buat kali pertama pada hari tersebut (kali pertama secara keseluruhannya).Mama Zu pun terus mengangkat bontot tonggeknya menerima tujahan batang kote aku tu,lalu Mama Zu pun terus menjerit halus…

“Aaaaarrrrrggggghhhhh…!!!Pelan-pelan sikit,Sayanggg…!!!Sakit la,Sayanggg…!!!Batang kote Bapak angkat kau tu pun tak besar dan panjang macam ni,Sayanggg…!!!Pelan-pelan sikit,Sayanggggg…!!!”ujar Mama Zu menahan sambil mengertap bibir bawahnya.Matanya kuyu dan nafasnya semput.Kini aku mencuba merapatkan batang kote aku dan menujah batang kote aku masuk ke dalam lubang cipap Mama ZU yang sudah  berair tu…

“Uuuuu…Sedapnya,Sayanggg…!!!Uuuuu…Gelinya, Sayanggggg…!!!”desah Mama Zu ketika menerima batang kote aku yang panjang walaupun Mama Zu telah menolak dada aku bila batang kote aku tu mahu aku rapatkan lagi.Mama Zu pun terus membetulkan kedudukannya dengan membukakkan kedua-dua kakinya dengan luas dan mahukan batang kote aku habis ditelan oleh lubang cipapnya sendiri.Aku pun terus menghenjut dan batang kote aku merasakan lubang cipap Mama Zu mengizinkan batang kote aku dimakan habis sampai ke akhir liang lubang cipap Mama Zu tu.

“Ooooo…Ooooo…Aaaaarrrrrggggghhhhh…!!! Uuuuurrrrrggggghhhhh…Mama dah sampai ke puncak sekarang ni,Sayanggggg…!!!”jeritan dan ngerang Mama Zu sambil ligat mengoyangkan pinggulnya melawan henjutan batang kote aku ke dinding lubang cipapnya.Mama Zu merasakan dinding itu ditujah oleh kepala batang kote aku dengan ganas dan kasar.Mama Zu merasakan kegatalan lubang cipapnya membuatkan dia mengemutkan batang kote aku.Mama Zu terus menjerit,mengekang dan menegang tubuhnya sambil menahan kenikmatan yang amat sangat.Kenikmatan seks tersebut telah membuatkan Mama Zu sudah 3 kali mengalami klimaks seksnya sendiri.Kini kegelian permainan batang kote aku di dalam lubang cipapnya telah membuatkan dia hendak klimaks lagi.

“Ooooohhhhh…Uuuuurrrrrggggghhhhh…!!!”jerit Mama Zu panjang dan kuat.Mama Zu pun terus mengepitkan lubang cipapnya dan merintih-rintih serta meracau-racau kebahagiaan,sedangkan aku terus memacu dan mempompa batang kote aku tepat laju dan kuat ke dinding lubang cipap Mama ZU yang sudah kebasahan dan kebanjiran tu.Akhirnya aku sendiri menjerit kuat dan berpeluh.

“Man dah nak sampai ni,Mamaaaaa…!!!”desah aku sambil mengejangkan tubuh aku dan akhirnya aku pun terus memancutkan air mani aku ke dalam lubang cipap Mama Zu dengan banyaknya buat kali pertama pada hari tersebut (kali pertama secara keseluruhannya).Kemudiannya aku pun terus membiarkan batang kote tegang dan keras aku berendam di dalam lubang cipap Mama Zu.Mama Zu terus mengoyang-goyangkan bontot tonggek dan kakinya di langit menahan hentakan batang kote aku di dalam lubang cipapnya.

Aku terus menghenjutkan batang kote aku lagi.Mama Zu terus menerima henjutan batang kote aku.Akhirnya kami berdua kewalahan dan Mama Zu tercunggap-cunggap.Begitu jugak dengan aku dan terus menarik nafas sambil mencium Mama Zu dan meramas kedua-dua teteknya dengan kuat dan keras.

“Mama rasa puas sangatttt,Sayang…!!!Man memang sangat bagus buat Mama puasss,Sayang…!!!Sakit jugak lubang cipap Mama ni tadi tapi Mama rasa senang sangat seluruh batang kote Man tu boleh masuk ke dalam lubang cipap Mama ni tadi,Sayang…!!!”kata Mama Zu sambil mencubit hidung aku.Mama Zu menghela nafas dan ketawa berdekah-dekah.

Hubungan seks yang cukup memberikan nikmat yang amat sangat telah membuatkan kami berdua bermandian peluh dan terasa pegal-pegal di seluruh badan.Mama Zu yang kewalahan dan keletihan kini sudah lelap dan berdengkur.Aku hanya memerhatikan ombak dada Mama Zu…………

About these ads

Tags: ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 61 other followers

%d bloggers like this: